Forum TEQEM Strona Główna

TEQEM
Nieoficjalne forum studentów ekonomii UJ
 

ZASADY NA FORUM

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum TEQEM Strona Główna -> INFORMACJA I POMOC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba
Ojciec Dyrektor
Ojciec Dyrektor



Dołączył: 22 Sie 2005
Posty: 6041
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CRACK-OFF
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 04 Lut 06, 1:41    Temat postu: ZASADY NA FORUM

    ...artykuł 141 kodeksu wykroczeń mówi: "Kto w miejscach publicznych [internet zalicza się do takich] umieszcza nieprzyzwoite napisy, rysunki albo używa słów nieprzyzwoitych, podlega karze grzywny do 1500 złotych"


<center>W dużym skrócie:


ZASADY I REGULAMIN
forum [link widoczny dla zalogowanych]


I. Pojęcia i definicje
  1. Forum - domyślnie forum "Tera Qrwa My" (http://TQM.RYJ.PL)
  2. Użytkownik - osoba zarejestrowana na forum
  3. Administrator - osoba zarządzająca forum od strony technicznej, może pełnić jednocześnie rolę moderatora
  4. Moderator - osoba kontrolująca przestrzeganie zasad na forum
  5. Administracja - Administratorzy + Moderatorzy
  6. Dział - część forum o ściśle określonej tematyce
  7. Temat - wątek zawarty w danym dziale
  8. Post - wiadomość wysłana przez użytkownika na forum (zamieszczona na forum)
  9. PW - Prywatna Wiadomość
  10. WARN - ostrzeżenie przyznawane przez Administrację Forum. 5 WARNów oznacza zablokowanie możliwości czytania/pisania na Forum. WARNy można przyznawać (za łamanie postanowień regulaminu), jak i odejmować (za widoczną poprawę zachowania).


II. Schemat struktury forum
<skre>


III. Postanowienia ogólne
  1. Administracja forum udostępnia swoim użytkownikom możliwość korzystania z forum, które jest miejscem wymiany informacji, komentarzy i myśli na różne tematy.

  2. Jeden użytkownik może posiadać zarejestrowane tylko jedno konto=jeden nick.

  3. Użytkownik publikuje swoje komentarze i przemyślenia wyłącznie na własną odpowiedzialność. Administracja forum nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na forum.

  4. Niedopuszczalne jest umieszczanie na łamach forum postów sprzecznych z prawem polskim i międzynarodowym.

  5. Niedopuszczalne jest umieszczanie na łamach forum treści uznanych powszechnie za wyjątkowo obsceniczne i naruszające zasady [link widoczny dla zalogowanych].

  6. Na forum niedopuszczalne jest umieszczanie treści zawierających przekazy reklamowe. Użytkownicy zakwalifikowani jako [link widoczny dla zalogowanych] będa usuwani z Forum w trybie natychmiastowym.

  7. Administracja zastrzega sobie prawo do kontrolowania treści wypowiedzi i ich modyfikowania, a nawet do usuwania z Forum wypowiedzi, o których mowa w pkt 4, 5 i 6 rozdziału III regulaminu, bądź taki które nie odnoszą się do tematu dyskusji.

  8. Administracja zastrzega sobie prawo do nadawania WARNów i/lub blokowania dostępu do Forum Użytkownikom, którzy notorycznie naruszać będą postanowienia niniejszego Regulaminu.

  9. Administracja zastrzega sobie prawo do usuwania lub zamykania tematów powielających już istniejące, tematów nieaktualnych bądź tematów, w których sprawy/zapytania zostały doprowadzone do końca.

  10. Administracja forum TQM zastrzega sobie prawo do usuwania użytkowników nieaktywnych. Co pewien czas administracja robi przegląd aktywności użytkowników - usuwani są użytkownicy, którzy przez okres 6 miesięcy nie napisali żadnego posta, nigdy nie zalogowali się na forum lub nie aktywowali swojego konta. Taka procedura może, ale nie musi, być poprzedzona ogólną wiadomością do wszystkich użytkowników.



IV. Zasady użytkowania

  1. Przedstaw się
    Każdy nowy forumowicz powinien wiedzieć, iż w dobrym tonie jest się przedstawić. Do tego celu służy to miejsce: [ PRZEDSTAW SIĘ ]

  2. Nie powtarzaj się!
    Zabrania się wielokrotnego publikowania powtarzających się wątków w tych samych lub różnych działach.

  3. Zanim napiszesz.
    Zanim przedstawisz na forum jakiś materiał, przeszukaj forum używając ogólnodostępnej opcji "Szukaj", w celu sprawdzenia czy już ktoś wcześniej nie poruszał tego tematu. Może z początku wydawać Ci się to stratą czasu, jednak 10-20 minut poświęconych na szukanie to nie to samo, co 10 godzin lub nawet dni na ponowne rozpatrywanie tematu.

  4. Umieszczaj wątek tam, gdzie jego miejsce!
    Przyczyni się to zapewne do szybszej odpowiedzi a także do zachowania porządku na Forum. Pamiętaj także, że wątek umieszczony w niewłaściwym dziale może zostać przeniesiony przed Moderatora. Wtedy sam będziesz miał problemy z jego odnalezieniem.

  5. Staraj się oszczędzać miejsce.
    Jeśli chcesz umieścić np. kilka linków do śmiesznych rzeczy, nie zakładaj osobnego wątku dla każdego z tych linków - wrzucaj je do jednego tematu, nawet jeśli jedyne co mają one wspólnego to "bycie śmiesznymi". Pamiętaj, że założenie wielu tematów zawierających po jednym zdaniu/linku utrudnia czytanie forum. Dlatego też Moderator może scalić te tematy w jeden.

  6. Nie pisz kilku postów pod sobą.
    Staraj się nie pisać jednego postu pod drugim. Jeżeli zapomniałeś czegoś napisać użyj opcji "Zmień / Edytuj" - będziesz mógł dopisać coś lub zmienić w swoim poście napisanym wcześniej. Licz się z tym, że Moderator może scalić takie posty w jeden. Wyjątkiem od tego nakazu może być:
    1. dłuższy okres czasu upływający pomiędzy napisaniem posta w danym temacie, a chęcią napisania kolejnego w owym temacie;
    2. w tematach zbiorczych (jak: dowcipy, galeria), ale tylko w sytuacji gdy spełniony jest także warunek z podpkt. a;
    3. przy ewidentnej konieczności rozdzielenia postu na 2 lub więcej - należy w treści ostatniego postu umotywować tą konieczność;


  7. Dobrze sformułuj temat!
    Dobrze ujęty temat (tytuł tematu) oddający to, czego dotyczy wątek to klucz do wysokiej czytelności oraz dobra wskazówka dla innych. Dlatego pamiętaj, aby nie nadawać tytułów w stylu "POMOCY!!!", "Mam problem", "Ważne!", "Awaria", "Błąd" lub podobnie. Zamiast tego postaraj się opisać w kilku słowach istotę problemu.

  8. Cytuj artykuły
    Jeśli liczysz na rozpoczęcie dyskusji na dany temat i/lub zamieszczasz link do jakiegoś artykułu, postaraj się zacytować fragment komentowanego artykułu/strony/pracy itp. Dzięki temu czytający nie będzie zmuszony klikać w linki i czekać na załadowanie się stron, aby zorientować się czego dotyczy twój wątek.

  9. Dbaj o wygląd.
    Korzystając z róznych znaczników służących do formatowania tekstu, sprawdzaj czy wszystkie pozamykałeś, czy ich kolejność jest poprawna i czy post wygląda jak zamierzyłeś - opcja "Podgląd". Gdy coś nieprawidłowo napiszesz pod względem technicznym, Moderator może to zmienić.
    Więcej: Formatowanie tekstu | Opis guzików

  10. Oszczędnie z grafiką.
    Gdy chcesz wstawić obrazek do postu używając znaczników IMG zastanów się, czy obraz nie ma zbyt wielkich rozmiarów (co spowoduje "rozciągnięcie" okna przeglądarki podczas czytania twojego postu) lub czy nie grafika nie jest zbyt duża (wtedy wydłuży to ładowanie się twojego postu, co może zniechęcić do dalszej lektury). Możesz zastąpić znacznik IMG znacznikiem URL - wtedy czytelnik kliknie w link aby zobaczyć obraz. Pamiętaj, że Moderator może zmienić znaczniki z IMG


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kuba dnia 13 Cze 08, 16:46, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba
Ojciec Dyrektor
Ojciec Dyrektor



Dołączył: 22 Sie 2005
Posty: 6041
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CRACK-OFF
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 09 Lis 06, 12:44    Temat postu:

ANEKS DO REGULAMINU


Cytat:
Jeżeli jesteś związany w jakikolwiek sposób z jakimiś organizacjami rządowymi, do walki z piractwem komputerowym lub jakiejkolwiek innej grupy spełniającej te funkcje a także jeśli po prostu jesteś pracownikiem tych grup NIE MOŻESZ wejść na tę stronę/forum, nie możesz ściągać żadnych plików i nie możesz przeglądać żadnych plików HTML/podstron forum.

Jeśli wejdziesz na stronę/forum (a nie da się inaczej niż po zaakceptowaniu wszystkich powyższych warunków) złamiesz międzynarodowe prawo do prywatności (Internet Privacy Act podpisany w 1995) co będzie znaczyło że NIE MOŻESZ rościć prawa do odłączenia naszych ISP(s) ani do ukarania żadnych osób lub firm (darmowych serwerów) na których przetrzymujemy swoje pliki nie możesz także sądownie ścigać żadnej osoby związanej z ta strona włączając w to rodzinę, przyjaciół autorów strony/forum oraz wszystkich którzy tę stronę internetowa/forum odwiedzają.


A jak sie nie podoba to: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kuba dnia 12 Lut 08, 21:22, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum TEQEM Strona Główna -> INFORMACJA I POMOC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin